Wednesday, May 27, 2009

Hafiy Hasya is 5.6 mm

Just come back from GH ....
Good news from Dr Huda (o&g Clinic)

" Kantung dah nampak..kat dalam rahim"

"dah 5.6mm panjangnye....."

Sambung Dr huda lagi ....

Alhamdulillah.... rasa bersyukur sangat... sebabnya... last weekend, Dr yang mengesahkan aku preggy suspek aku mengalami ectopic (kandungan luar rahim).... sebabnya aku rasa sakit kat bawah perut.... Then, kene refer tu GH... Wit my hubby.... without hesitation... pergi ke Emergency Department... scan, tak nampak ape2....

Takut, gelisah, sedih, gembira.....

bercampur baur ....

Then, aku warded....
nasib baik hubby di sisi... thanks a lot to my hubby...
endless support from u
give me encourage....

Kat ward, scan lagi....
tak nampak jugak... aku dah mengalir air mata....
hubby tenteramkan aku...
pujuk aku...

" time ni utk kita honeymun lagi.... tak sampai 2 bulan pun lg kite nikah"
"banyak masa lagi"

Kecewa, sedih, frust menonggeng......
Kupujuk hati.... lepas ni usaha lagi!!!
Aja aja fighting !!!

Lepas 3 hari, aku bleeding....

Argh.... anakibu... ibu belum bersedia untuk berpisah ngan anak ibu...
pleaseeee... be strong sayang....
anak ibu nak jumpe ibu,kan ..........

Pergi Klinik.....
Early Pregnancies Symptoms....
Tp perlu beware

Kalau bleeding dengan banyaknya....
Sakit yang tak tertanggung....
Terus ke GH...
-Nasihat Dr. Azizan-

And, today....

good news... dah nampak kantung baby....
tapi masih terlalu awal...

Doakan baby ku selamat....

Appoinmnt Kat Klinik O&G,

10 Jun 2009

Nak tgk progress kantung ...

Pesanan Dr Huda ...

"kalau bleeding, sakit pelik2 terus datang GH"

Dalam hati ....
" I will Dr. sy dah terlanjur sayang pada "kantung" itu"

-Ibu Hafiy Hasha-


No comments:

Post a Comment